Vizuální styl pro Pražské jaro 2020

Zákazník: Pražské jaro
Služby: Vizuální styl / Kampaň
Spolupráce: Miroslav Klíma (copywriting)

Co se odehrává v posluchači Beethovenovy Ódy na radost? Jak se cítí, když hraje Mozartova Malá noční hudba? Odpovědí na podobné otázky je nová kampaň pro festival Pražské jaro. Tento festival klasické hudby každoročně nabízí téměř 50 koncertů symfonických těles, komorních ansámblů a sólistů. Letošní 75. ročník jej řadí v celosvětovém měřítku k festivalům s nejdelší historií.

Nový vizuální styl pro rok 2020 je výletem do světa hudebního názvosloví. Pianissimo, allegro, triste, maestoso a další pojmy ožívají na plakátech a evokují jedinečnou atmosféru hudebního zážitku, kterou zakouší každý návštěvník festivalu. Vážná hudba nemusí být pouze vážná. Naopak; je hravá a emotivní a právě taková je i nová kampaň.